Elin om jordens undergång!

 
Jordens undergång. Alltså jag tror helt att människor har börjat blanda in fel saker med Mayaindianernas kalender... Den tar ju bara slut slut och det sägs en del osanningar och det blir uppförstorat. Nej, jag tror inte att jorden kommer att gå under om två - tre veckor. Men jag tror eller nej, jag vet att jorden kommer att gå under som småningom på grund av hur vi människor har behandlat vår kära levnadsplanet. Dock är det först om hundra år minst. Men jag tror inte och jag hoppas inte att det kommer bli så att jag nu pluggar inför en tenta som äger rum 22 december och så går jorden under dagen före vilket innebär att jag då har slösat dagarna innan jordena undergång på att plugga  istället för att plugga?
 
Nåväl... Jag kommer förmodligen inte spekulera för mycket kring det hela eftersom jag inte har särskilt mycket kunskap om just varför just mayaindianerna skulle dö ut om se hade så sjukt mycket kunskap om jordens undergång osv. Men men, på den dagen ska jag försöka att plugga inför min tenta som jag då skriver i kriminologi och samtidigt spendera tid med min fina tjej och fortsätta längta till julafton samt undermedvetet oroa mig för att jorden ska gå under... Hihi :) lycka till till mig och mänskligheten säger jag då som avslutning! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0