Fredagsbloggaren!

 
Todiloo everybody!
Ska dra igenom snabbt alla vanliga presentationsfrågor.
Mitt namn är Zäta, mer behöver nu inte veta ;)
Jag är snart 23. Född i Malmö, studerat i Lund men bor numera i Hässleholmskommun, skitsta!
En sak som jag vill göra tydlig är att jag ALDRIG har skyltat med min läggning eftersom jag anser att det SKA kvitta. Men jag pussade på alla mina klasskompisar i låg ålder. Har dock aldrig placerat mig själv i ett fack försen nu då jag ser mig själv som "butch-flata" (och för alla som inte vet vad det innebär så betyder det att man är lite mer åt det manliga hållet men tänker aldrig i sitt liv byta ut sitt orkan till något som hänger löst mellan bena) Så tolkar jag det i alla fall :)

MINA ÄLSKADE HOBBIES! Ja den bästa är ju Frodo Bagger, sen har vi Bilbo... Just kiddin'!
Jag älskar att vara spontan så det blir mkt att jag leker runder, vissa dagar är det Wonk Just nu är jag liksom sjukskriven för hjärtproblem osv osv, WHATEHELL! Life is wonderful! Men innan de där jeffla hjärtat började klödda så jobbade jag som truckschafför och ibland med hästar som tävlingsgroom och beridare.

Personlighet: Glädjespridare, drivkraft och positivitet samt litet energiknippe kanske jag gör mig skyldig till att vara också.
Jag ser alltid saker ur andras perspektiv innan jag beslutar mig för något!

Min dröm, som kommer gå i uppfyllelse, är att starta upp ett företag som ska erhålla mitt och mammas intresse för hästar och sen samt hunddagis/pensionat!

Jag har glömt en mkt viktig sak! Shit!
Jag älskar mina småsyskon Karolina & Emilia och min mor mega dunder super mkt så det jag säger är ju då att hurt them, I hurt you. Love them and I'll love you! Haha

Peace out!

Kommentarer
Postat av: ItsKiwiBitch

Härligt att få veta mer om dig <3

2012-12-21 @ 20:03:35
URL: http://blogatkiwi.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0