Fredagsbloggarens Religon

Får så klart börja med att önska er alla ett fortsatt trevligt år!

Vad har jag för religon?
Hum, alltså jag tror typ på mig själv och sånt som går att bevisa. Jag tror på alla som uppnår sina egna mål osv.
Jag vill inte placera mig i ett fack här heller eftersom jag är en typ frilansare, plockar de bästa sakerna ifrån alla religoner tror jag. Haha. Men nej, religon är inget för mig.

Acceptansen är väl stor när det gäller mig i mitt umgänge I guess! Haha (Jag är heeelt fel människa när det gäller att skriva om Religon!)

Ändra på synsättet? Alltså va? Jag har inget emot någon så länge människan som är kristen, buddist, muslin osv kan resoektera mig och mitt synsätt på saker. Men jag är nog den som fokuserar på det viktiga i livet som tillexempel min hund, familj, jobb och nära och kära osv. Är inte så brydd när de kommer till religoner och traditioner.

Om jag är med i någon HBTQ organisation? Haha, nej verkligen inte. Men jag finns ju till för alla som kanske blir dåligt behandlade ut av andra som kanske har något emot en för att man är gay, straight, pojke eller flicka, typ.
Som dessa idjoterna som stannade utanför min favoritklubb och skrek "Jävla kuksugare" bland annat. Då ville man bara gå fram och kicka på deras bil alltså och snacka ner dem! Morr!

Gayställen nära mig? Nä de närmsta och bästa är ju utan tvekan Wonk i Malmö. Men det är värt varenda mil att åka tycker jag!
Borde finnas fler ställen? Kan de bli för mycket med gayklubbar? Svar NEJ! :D

Jag har varit på Gretas i Göteborg, Wonk i Malmö och något i Helsingborg som jag inte kommer ihåg namnet på.



Julklappar!
Hårfärg, Check!

Nyårslöften är bra om man kan hålla dom ;)

Jag tror inte jag ska lägga något/några löften för jag glömmer alltid dom! Haha

Dagens citat som jag måste sprida:
"Sorry, I'm not 
Rihanna. I don't love the way you lie"
Sånt jävla härligt citat som min underbara vän Veronicka skrev :)

Asta la Vista, Baby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0