Izzy - Dejting

- Dejting
 
  • Vad skulle du vilja göra på en första dejt?

    Jag vet inte riktigt vad jag skulle vilja göra på en första dejt men allt känns som att det kan funka. Antingen att man gå och fikar, bio, äta middag eller något annat roligt, finns ju en hel del att göra men det ska inte vara alldeles för påtryckt och överdrivet. Men något mysigt och avslappnat.
  • Har du tips på vad man kan göra när man ska på dejt för första gången?

    Ja det finns ju en hel del som man kan göra men det bästa är väl att ta reda på vad den andra gillar och göra något som den gillar. Man kan som sagt göra allt som jag skrev i svaret där uppe.
  • Vad är okej och inte okej att göra på en första dejt? -Kyssas på första dejten? Ha sex på första dejten?

    Det beror helt på personerna som är inblanade och känner man att man får bra kontakt med den man är på dejt på så är kyssar helt klart ett ja, jag menar det är ju mysigt att kyssas men det är inget tvång att man måste kyssas på första dejten.

    Att ha sex på första dejten är väl kanske inte de man är ute efter direkt men sen vet man ju inte om man får as bra kontakt med den man är på dejt på, det finns ju mycket som speglar in men jag hade helst inte velat ha sex på första dejten men det är inte fel att ha det. Det får helt enkelt de som är på dejten avgöra.

  • Det roligaste minnet från en dejt du varit på? Och den sämsta dejten du varit på?

    Det roligaste minnet från en dejt, hum svårt men ja det bästa minnet från en dejt var när vi bestämde oss för att helt spontant gå på en dejt (vi var vänner innan vi gick på dejt). Vi hade piknick uppe i bergen en vacker vårdag och satt och snackade om allt mellan himmel och jord. Satt och rökte cigg och blåste såpbubblor och tog en massor med bilder. Senare mot kvällen gick vi på bio och det blev en hel del kyssar och det var bara så mysigt och avslappnat! Synd att de bilderna försvann dock...

    Den sämsta dejten jag varit på var det en hel del människor inblandade så det blev liksom så ansträngt och skumt. Men vi valde att ha vänner med oss eftersom att vi aldrig träffats innan. Men det var ändå mysigt och roligt hade jag men det var inte direkt drömdejten då hon jag var på dejt med tvunget ville supa till det rejält med sina vänner och dessutom drog hon iväg med en annan brud. Men jag hade ändå trevligt och roligt så det gjorde faktiskt inte så överdrivet mycket.

     
    Hoppas att alla får en fin jul och ta nu extra hand om varandra där ute!
    Kramar Izzy på återseende efter julafton!
    xoxo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0