Izzy - reality shows

- Reality Shows!
 
  • Vad tycker du om reality shows?
Jag är inte direkt något fan av reality shows och är heller inte intresserad. Inte för att jag direkt har något emot dem men ja det är helt enkelt inget för mig och de flesta av dessa shower tycker jag är totalt ointressant och förstår inte hur folk kan vilja se det. Men alla tycker vi ju olika och det accepterar jag ju, smaken är ju trots allt som baken, delad. Jag föredrar hellre att se på dokumentär filmer då jag tycker det är mer givande för mig.
 
  • Har du varit med i en reality show? (Om ja vilken) Skulle du vilja vara med i en reality show? Om du skulle få chansen att skapa ett reality program vad skulle det vara osv?
Jag har aldrig varit med i en reality show och skulle heller inte vilja men man ska ju faktiskt aldrig säga aldrig och jag vet ju inte vad framtiden har att bringa. Har varit med i en musikvideo och lite filmer som vänner gjort i skolan i deras progekt arbete men inget mer än så. Jag är faktiskt inte sugen på att skapa någon reality program för det är inget för mig men jag skulle kunna tänka mig att göra en dokumentär film och liknande.
 
Ja jag hade faktiskt inte mer att tillägga om detta så det blir ett litet inlägg från mig denna veckan. Ha det bra alla och ta hand om varandra!
 
XoXo // Izzy

Kommentarer
Postat av: Mini

Kika gärna in på min blogg! :)
Big kisses from Mini.

2012-12-15 @ 20:45:23
URL: http://ministhoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0