Kiwi - Jul klappar och Nyårslöfte

Så var det dags igen - Jul klappar och Nyårslöften är veckans tema och jag hade tänkt sätta igång direkt efter detta meddelande:

Nästa Veckans Tema; Frågestund; Ställ dina frågor till oss, antingen via bloggen, i gruppen på fb eller i pm till oss på facebook. Ni har hela veckan på er att ställa era frågor (rättare sagt t.o.m Torsdag den 3:e)
Frågorna får däremot ej vara specifikt riktad till 1 bloggare/gästbloggare. Vi ska alla kunna svara på era frågor. Sätt igång, börja fråga. ♥
 
 
  • Vad har du fått i julklapp?  Jag fick En Parfym av Pappa, Björn Hellbergs senaste bok av mamma, den är signerad också. Han skickade till och med hälsning via mams till mig, skit kul :)). Sen hrm, ja tanken som räknas: Arns Rike sällskapsspel.
  • Vad anser du om nyårs löften? De kan vara rättså roliga, men det är inget jag brukar direkt tänka så mycket på, händer väl någon gång.... Men jag lyckas ju typ aldrig hålla dem. Jag fick faktiskt en kommentar ev en kompis ang nyårslöfte en gång som jag tyckte var ganska roligt: "Jag tycker det är så jävla tramsigt med nyårslöfte, varför hålla på att ändra på saker. Jag är bra som jag är, och jag tänker inte hålla på och ge massa löften för att göra andra nöjda"..... Mitt svar; Jag tror du har tappat den röda tråden, nyårslöfte handlar inte bara om att ändra på vem man är. Eller så läser hon för mycket Kalle & Hobbe.
 

  • Vad är ditt/dina nyårs löften? Jag såg en bild på fejjan, den gillades: Mitt nyårslöfte blir att göra mitt bästa på alla nivåer. Den tyckte jag var klockren då det faktiskt är så att man kan ju inte göra något annat än sitt bästa.
 

Då var veckans tema bloggat för min del <3. Nu ska jag åter till min nyårsstädning. Jag hoppas ni alla får en riktigt trevlig nyår (Inte Izza svikaren aka latmask :p) haha. Puss och Kram alla ... glöm inte att skicka in dina frågor till nästa veckans tema <3. Tack så länge <3 hörs om en vecka
 
♥Behöver du en hjälpande hand?  Du får gärna kontakta mig på Facebook eller via mail♠:
[email protected]
Nick-Kevin Forssander
Kika gärna in på min blogg genom att klicka på bilden nedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0