KiWi om Reality Shows

Tja! Då var det Onsdag och dags för mig att gästblogga igen. Veckans Tema är
 

- Reality Shows!


Låt oss börja <3

Vad tycker du om reality shows? 
Beroende på vad det är för show så tycker jag dem kan vara ganska intressanta, "baren" var verkligen värt att följa. Det var äkta, man fick se hur folk utbildades och utvecklas, jag vill hemskt gärna ha tillbaka "baren". Robinson gillar jag inte längre, bara när ettan eller trean hade det. Big Brother(Sverige), överdrivet och tråkigt men man kan inte låta bli att kolla.
Så hur är min uppfattning? Det är skit men kul. Sen finns det ju reality shows som "Sos Alarm" och "Sjukhuset" som jag tycker är mer än intressanta.
Big Brother USA har jag följt i ca 3 år nu, mycket roligare än Sverige ;).

 

BB USA Säsong 8

 

Har du varit med i en reality show?(Om ja vilken)
Ja jag var med i Baren, fast som ett fan som intervjuades av Meral Tasbas i sista säsongen av finalen, så räknas det? Haha.
Jag har sökt till BB 2 gånger, jag sökte också till mullvaden. Jag skulle söka till baren 2003 när jag fyllde 18, men den 6:e säsongen blev ju inställd pga säsong 5's dåliga tittarsiffror.


Baren Säsong 2.

 

Skulle du vilja vara med i en reality show? 
Ja jag skulle kunna tänka mig vara med i en reality show, bara för att få det gjort liksom. En kul grej, t.ex skulle Baren komma tillbaka så skulle jag lätt fett söka, skulle jag ha kvar min magnifika röst så skulle jag lätt sökt till "X-Factor" även om jag tycker det är skit i Sverige.

Om du skulle få chansen att skapa ett reality program vad skulle det vara osv?
Jag skulle lätt vilja starta ett reality program.  Men säg något som det inte finns reality program om idag så man slipper bli anklagad för att "sno" haha. Tusan, mina idéer brukar flöda men inte idag. 
Typiskt mig asså, haha. Jag har haft så mycket att göra på sista tiden att min hjärna sagt stopp.

Nä om jag ska gå tillbaka till "reality" nu och sluta leva mig in i Internet, haha.
Jag måste ut med hunden och sen har jag en ny blogg att uppdatera: Jag, Cim & Sophie har nämligen startat en X-Factor blogg. Ni får gärna kika in: Tack för mig så länge - hörs nästa vecka. Puss Puss (klicka på bilden för att komma till X factor bloggen)


//ItsKiWiBitch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0