Manlig kärlek .. // Izzy - Julklappar + Nyårslöften

Hejsan kära läsare har haft fullt upp så mitt inlägg kommer idag ist och temat är Julklappar och nyårslöften.
 
Jag kan ju börja med att säga att jag inte fått alla mina julklappar ännu då jag är född till halv serbisk ortodox och vi firar julen i januari och inte i december som kristna.
Men det jag fått hittills är julblommor, kalender, smink, smink tillbehör, pengar, kaffekokare, choklad ask, golvmopp och emh ja minns ej om det var mer haha. Men glad blev jag i vilket fall som helst.
 
Och nu till nyårslöften:
 
- Vad jag anser om nyårslöften är att det känns totalt meningslöst och faktiskt lite deprimerande att man just bara under nyår får för sig att man ska ha ett nyårs löfte, det blir för mycket press och det känns som att alla nyårslöften bryter man ändå tillslut, så för mig är det verkligen ingen mening alls med nyårslöften men alla får ju göra som dom vill! Jag personligen har aldrig några nyårslöften utan jag gör som alla andra dagar under året, jag väljer att göra löften för min egen skull varje dag och jobba med att uppnå dem än bara att göra det för att det ska bli ett nytt år. Alltså kan ni nog förstå att jag inte har något nyårslöfte heller för det är som sagt som vilken dag som helst för mig och jag fortsätter i samma spår som alla andra dagar som året har. Alltså att jobba med mig själv, lyckas med de saker jag vill göra, utmana mig själv och utvecklas som människa och försöka att finnas till för andra både människor som djur!! :).
 
Så det är allt jag hade att skriva, kanske inte det roligaste inlägget men allt är väll inte roligt heller? ;) haha. Nej ni får ursäkta mig är lite flummig har koffein kick deluxe och är smått stressad inför kvällens äventyr! ^_^ Ha det bra alla! XoXo // Izzy
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0