Benji

 
Hej allihopa!
Nu är jag tillbaka, missade förra veckan då jag var på Peace and Love, det var helt fantastiskt!
Bjuder på en bild därifrån!
Är ni festival-människor eller?
Samhället

    Hur är accepterandet där du bor?

    Bland oss "unga" är det helt accepterat. Är det någon som har något emot det vågar de iaf inte säga något.
Sedan tror jag ju dock att det är lättare som tjej att gilla tjejer en för en kille att komma ut som bög.
Av vuxna osv så vet jag faktiskt inte. Jag gillar inte vuxna.

 Vill du ändra på synsättet?
Jag vill att alla ska få vara som de vill vara. Vill du vara gay? Va det. Vill du ha både bröst och snopp? Ha det.
Alla andra borde skita fullständigt i vad du är, vi är alla människor.


    Är du med i någon HBTQIA-organisation/rörelse? Vilken/vilka isf?
Nej.

    Finns de något gayställe nära dig? Vilken/Vilka?
    Nej.

    Tycker du det borde finnas fler ställen?
    HELT KLART! Jag och en polare snackade om att försöka ha en gaykväll i alla fall på en krog här, det rann väl dock ut i sanden.
Men hade varit sjukt kul!

    Har du varit på en gaybar eller gaykrog? Isf vart o hur va de?
    Nej. Närmast jag har kommit är att bo i ett flatcamp på festival, hahahah.

Internet - Gaycommunity
 
    Är du medlem i någon gayhemsida? Vilken/Vilka?
Nej. TGIS på fb om det räknas, haha.

    Vad tycker du om sidan/sidorna du är medlem i?
    -

    Har du någon blogg?
    Yes http://benjiforever.blogg.se

    Läser du andra HBTQIA-bloggar? Isf vilken/vilka?
    Nej, faktiskt inte, haha. Några tumblr's typ.

    Tips på bra bloggare, HBTQ-Youtube kanaler som du följer? Isf vilken/vilka?
    -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0