Gästbloggare Lilly



Hej!
Lilly heter jag och är 22 vårar gammal och bor i den lilla byhålan Klippan utanför den sköna staden Hbg.


Vem är jag?
Jag är en hippieaktig/bohemsk färgsprudlande brud som tycker om att ta för mig av vad livet har att erbjuda helt enkelt.
Mina intressen är musik,vänner,djur,böcker,natur,kläder,fotografering,min kärlek,konst m.m.
Jag kommer ifrån staden Malmö,men föddes i Eskelstuna. Jag har hela släkten i Norge. Nästan alla mina vänner bor i Klippan fast vissa bor i Småland och mina barndomsvänner bor kvar i Malmö. När jag var 12 år så hamnade jag i en trevlig fosterfamilj i Hästveda och bodde hos denna familjen fram tills jag flyttade hem ifrån.


Vilken läggning har jag?
Jag är helt klart bisexuell. Fast när jag var 18 och träffade en brud som jag var kär i 4 år så trodde jag att jag var lesbisk,men när jag flyttade till bonnahålan Hästveda när jag var 20 och flyttade hem ifrån så upptäckte jag männen där och kom på att så var inte fallet då. Eller man kan väl mer säga att dom upptäckte mig men ni fattar vad jag menar...Sånt där är ju så svårt att veta när man är ung,men nu vet jag.


Hur kom jag ut?
Jag hade knäppa drömmar om tjejer redan som 14åring men jag visste inte ens vad ordet "bisexuell" betydde på den tiden. Det visste jag inte förrens jag blev förtjust i en brud som vi kan kalla för A och då var jag 16. Alltså kan vi säga att jag kom ut när jag var 16 för det var hon som fick mig till att våga. Först berättade jag det för mina närmsta vänner då och det var lite pirrigt. Det värsta var när man skulle berätta det för fosterföräldrarna eftersom att dom var överkristna. Dom försökte väl accptera det men hade väldigt svårt för det. Jag fick smyga med det.


Vad händer i mitt liv just nu?
Jag umgås mycket med mannen och min katt. Annars så har jag praktik på ett lager i Älvdalen som ligger påväg in i Ängelholm. Väldigt trevligt ställe och jag trivs verkligen där för där får jag packa upp kläder och kläder är ju ett utav mina intressen. Jag ska sommarjobba där i 2 månader.


Civilstatus?
Jag är lyckligt upptagen sen nära 4 månader tillbaks nu.


Ifall ni vill se mer av mig så kan ni besöka min blogg(http://babydollsugardust.blogg.se/) där jag skriver en hel del om mitt klädesintresse och lite om min vardag också. Häng gärna med på min resa igenom livet. ;*
Kram!//Lilly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0