Ligga Med Phineline

Skulle egentligen bloggat ii fredags, men varit och jobbat på hbtqfestivalen utan internet. Såatteh, här får ni!

det här känns lite obekvämt, och jag är då endå väldigt öppen som person. Men vad fan, varför inte! Jag kör på, man ska testa nya saker. Varför inte då publicera hur man är i sänghalmen. Read it and cry bitches. LOL

Giver or a taker?
Ohh, ehm. Jag är lite av båda! Men får väll påstå att det dras mer mot giver.
-Varför? JO! Det ska jag berätta för er. Jag är lite av en adrenalinjunkie, jag kör helt på giver (älskar kontrollen man får, MIJAOUH!) tills den andra ”trycker ner mig” på jorden så att säga. Vågar den inte ta kontroll, så kör jag gärna mitt race. Med glädje! Men klagar inte om personen ifråga iaf försöker överdominera mig, be my guest så att säga. You can atleast try. ;p

När va det du hade samlag för första gången med en kille/tjej?
Kille: 14.5
Tjej: TBH, ingen aning.

Hur va första upplevelsen?

Kille: Med tanke på omständigheten, helt åt pipan.
Tjej: To die for.

 

Vad det känslor inblandat eller va det på fyllan?

Kille: Kände/känner inte människan. Fullt nykter!
Tjej: Njae, känslor var inte inblandade just då. Fullt nykter!

 

Udda sexupplevelser? Isf vad?

Hahah åhh, det är nu jag sitter här och tänker efter. Jag anser att hela mitt sexliv är rätt så udda, såatteh. Naeh, kan väll inte påstå det!
Får väll säga udda place istället? Biosalong.

 

Åsikter om dessa 3 typer av människor: Player/One-night-stand/Romantiker?



Player:”Don’t hate the player, just hate the game.”

Jag ser inte nöjet i att playa någon.
Varför leka med någons känslor enbart för komma under kläderna på personen ifråga?
Då kan man säga det direkt,
Anon- TJA! Jag vill bara ligga med dig.

Då har man informerat redan från början, då blir det mer som ett one night eller kanske en början på en kkrelation? Eller så får man ett finger upp i ansiktet och en äckelstämpel. Men whata heck, go for it.
Slutsats: De är hjärtlösa och äckliga. Lek aldrig med någons känslor för att få ligga, ALDRIG! Då kommer fröken Phineline och har ett samtal med er om vett och etik.

One-Night-Stand:

Så länge båda parterna vet om att det enbart är ett one night, kör på.

Alla har sina behov, vem är inte fyllekåt?

Romantiker:
Det finns två typer av romantiker;
Romantikern som vill göra dig på tjocken redan efter första dagen tsm. För ni är ”perfect match” ”love at first sight” ”meant to be” och resterande cheesy skit, nästan så man vill kasta smörgåsar åt deras håll, så smöriga! Give me a break.
Dem har jag riktigt riktigt riktigt RIKTIGT svårt för, men det kan vara för jag är verkligen inte sådan själv.

Sedan finns det Romantikern som är lite små söt, köper någon ros ibland. Bara finns där. DET är uppskattat, samt är väldigt romantiskt.


Romantik för mig handlar inte om att få komplimanger 24 timmar om dygnet, eller den finaste märkesklockan.
Romantik för mig handlar om att visa sin uppskattning, inte via ord eller saker.
Tolka det hur ni själva vill.

Min favorit mellan dessa tre är; DING DING DING!

Ingen.


Dominant/Undergiven?
Tough one! Umm, Ombytlig!
Får jag själv välja är jag grymt dominant (Gör det mig till undergiven? Eftersom jag låter den andra bestämma? Humm..)
Men tar den andra kontrollen, ja… Jag klagar inte! He… HE..

Aktiv/Passiv?
Aktiv så det skriker om det.

 

Har du provat några sexleksaker?

Nope, anser inte direkt att det är behövligt enligt mig. Men men, någon dag kanske man blir bevisad motsatsen?


Ja, det var mitt för denna gången!
Kommentera gärna nedan, vad det nu finns att kommentera ang sådant personligt inlägg. Haha, vad vet jag. STÄLL FRÅGOR! Svarar på nästan allt.


Jag är fortfarande anträffbar via min blogg om ni saknar mig,
http://phineline.spotlife.se/

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0