mys bilder


TRUE!!!!!
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Vi borde älska mer i världen än låta jorden och alla som bor på den falla samman. Kärlek är ju så fint och det finns inget vackrare. Tänk att f leva i harmoni och ett samhälle där man kan vara som man vill och älska vem man vill s länge man inte skadar en annan levande varelse. Jag vet har lite väl mycket hippietankar men sånt är livet med mig.



Ni kanske undra varför det inte kommit ett inlägg med fredags gästbloggaren men tyvärr har det blivit lite fel när hon skickade över filen till mig med hennes text då hon inte kunde lägga upp det själv här på sidan. Så när jag innan idag skulle lägga upp det och jag hoppas ni har återseende med det. Det har blivit något fel när hon sände det och när man öppnar upp dokumentet så har alla koder blivit fel and what not = man kan inte tyda texten som hon skrivit och gick inte at rädda. Men hennes text om temat SEX kommer att komma upp så fort vi lyckas fixa med detta.

Ha det bra alla och ta hand om varandra!

// Izzy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0