SNUSK


Bild från HBTQ-festivalen i helgen, weei glad nanni!


Wiie nu ska vi snacka snusk, det gillar vi!
Dock är jag liiite hemlighetsfull så ni kommer inte riktigt få fulla svar på alla frågor, man måste ju spara lite till fantasin, right? ;)

Giver or a taker?
Jag är nog båda..älskar att ge och älskar att få...det ska lixom va 50/50 tycker jag. Jag menar jag går ju igång när jag ger...och då vill man ju ha....ni fattar!!

När va det du hade samlag för första gången med en kille/tjej?
Kille - Jag hade precis fyllt 13...sjukt tidigt jag vet men det var inte riktigt på mina vilkor. Jag var stört kär och han tyckte jag var tråkig som inte ville ha sex, när jag var 12 (WTF lixom??) och sa att han skulle göra slut med mig om jag inte låg med honom så jag gjorde det tillslut...och han gjorde slut ändå..haha fett tragiskt.
Tjej - Jag var 18, det var nu i Januari...hahah! Pretty new i flatvärlden om man säger så!

Hur va första upplevelsen?
Kille
- Förjävlig. Förnedrande. Pinsam. Typ.
Tjej - Helt awesome. Ganska så nervöst såklart men det gick över fort och jag ville aldrig att det skulle ta slut.

Vad det känslor inblandat eller va det på fyllan?
Kille -
Ja det var sjukt mycket känslor. Hade kämpat för denna kille i ett år och han lekte med mig som om jag vore en docka. Han playade mig så det skrek om det men jag var så sjukt kär så jag blev ju blind tillslut och trodde på allt han sa. Hans ord var min lag typ...SÅ kär var jag.
Tjej - Nej, det var inga känslor inblandade men det var med en tjej som jag kände mig väldigt säker och trygg med och som jag hade kommit ganska nära med på kort tid. Vi bestämde tidigt att vi inte skulle blanda in några känslor så vi har stannat på vänskaplig nivå och träffas fortfarande. Hon är en riktigt bra tjej och tycker om henne jätte mycket som vän och jag är glad att hon var min första.

Udda sexupplevelser?
Haha såå, bilen går bra? Och vädret är fint ser jag...*himlar med ögonen*

Player/One-night-stand/Romantiker?
Player -
Blääääääääää.

One-night-stand - Det beror på! Asså jag har aldrig gått hem med någon efter krogen eller så...jag har jätte svårt att ligga med någon jag bara har känt under kvällen lixom, så för min del så har jag aldrig one-night-stands. Om jag är singel och vill ligga så gör jag ju hellre det med någon som jag gjort det med innan eller som jag känner bra, om man vill leka av sig lixom...så jag håller mig till det. KK is the shit när man är singel!

Romantiker - Jaa du, det diffar ju.. Asså jag har lite svårt för den här överdrivet charmiga romantikern för det känns som ett spel lixom. När det blir för mycket smör och gulligull så får jag panik och tröttnar för det känns så fake. Jag gillar den typen av romantiker som är romantisk när man minst anar det! Dom här söta smsen helt plötsligt, eller bli bjuden på dejt helt plötsligt fast man redan är tillsammans, eller få en blomma eller så helt random..det tycker jag kan va mysigt. Men det ska inte vara ofta för då uppskattar man det inte på samma sätt.

Jag är nog en sån romantiker som jag själv vill ha...klart jag ger komplimanger och är charmig och så men jag överdriver inte, så det faktiskt uppskattas när jag gör något gulligt och så ingen tar mig för givet. Hatar när folk tar varandra för givet! Jag brukar visa att jag är äkta och inte bara smörar.

Dominant/Undergiven?
Svår fråga...som jag sa innan så tycker jag att allt ska vara ömsesidigt och 50/50. Jag tycker inte att en ska vara dominant och en undergiven lixom...båda ska va relativt neutrala.

Aktiv/Passiv?
Detta var en ganska dum fråga...behöver jag ens svara? Aktiv...obviously?

Har du provat några sexleksaker?
Nja...asså....nja....jag säger pass på den här :))


PEACE! / supernanni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0