Benjis

Film & Böcker - Gaytema: Favorit filmer/serier/böcker? Info om vad det handlar om, namn, huvudkaraktär/huvudkaraktärer,  författare/producent, omdömme, tips om olika filmer/serier/böcker, gener.

Tror aldrig jag läst en gaybok eller sett en gayfilm, faktiskt haha, vilken dålig flata jag är.
Därimot är ju serien The L Word helt fantastisk, men eftersom tidigare skrivare redan berättat om den känns det onödigt att göra det igen.

Som sagt vet jag inga gayfilmer, mina favoritfilmer är dock: The Notebook, så förutsigbart, jo jag vet, haha. Världens sötaste kärlekshistoria. Sedan Girl, Interrupted, handlar om en psykavdelning och dem som är inlagda, Angelina Jolie är så sjukt bra i denna filmen så jag dör. Och Batman - The dark knight. Denna filmen är så jävla smart och så sjukt bra gjord, shit. Heath Ledger spelar Jokern och är så bra att jag fucking piss mysef när jag ser den. Kan kolla på dessa filmer om och om igen, kan alla repliker och blir fortfarande galen överexalterad när jag ser dem. Har ni missat någon av dem, TITTA DIREKT.
Dom är så bra.
Tänker vara en liten bitch och inte skriva produsent osv för jag har baksmällan från helvetet fortfarande och är för lat för att öppna google och kolla upp skiten.

För eller emot porr?
Jag tycker att porr är roligt, haha. Det är dock inget jag kollar på för njutning eller dyligt. Men gör man det ser jag inget fel i det. Jag säger för.

Teaterföreställningar/Teaterpjäser/Musikal/Kabaré?
Jag har nog aldrig varit på eller sett något av ovanstående. Skulle dock gärna gå på något av dem! Tycker det känns, typ, mysigt på något sätt, men har aldrig blivit av.

Lite från mig, se till att kolla på filmerna nu gays!
Kika gärna in på min blogg med http://benjiforever.blogg.se !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0