Gayfilmer osv



Detta blir ett kort inlägg då jag inte har så mycket att skriva inom detta ämne. Jag är nog, som någon tidigare skrivit om sig själv, en "dålig flata" då jag varken läst en bok eller sett en enda serie som handlar om homosexualitet på något sätt.
Jag har väl sett en film, Patrik 1,5, som är sjuukt bra! Men den är redan skriven om så jag orkar inte riktigt förklara om den. Men se den för den är riktigt bra!

Eller joo...kollar ju slaviskt på Grey's Anatomy och då har vi ju Arizona och Callie...huuur fina som helst tillsammans och jag hade inte tvekat en sekund på någon av dom, sjukt snygga!

Jag har ju hört att The L word ska vara rusktigt bra men jag har missat den serien helt...får nog ta och ladda ner den tror jag.

För eller emot porr, det är ju alltid en aktuell fråga. Jag nog varken för eller emot där...bryr mig inte så mycket. Vill man kolla på porr, do it! Vi alla har våra behov lixom, det är inget konstigt att man är kåt ibland, do something lixom haha :) Sålänge man lixom inte "byter ut sin partner" mot porr....det vore ju inge kul! (HAHA måste bara berätta att jag först råkade skriva "kuk" istället för kul....det tyckte jag var lite kul...hahah)

Haaj me di! /
Nanni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0