Cim - Sex


Veckans tema handlar om sex!
Sex är ett stort ämne o är väldigt inviduellt va sex är. Sen är det stor skillnad mellan "heterosex" o "gaysex".

Jag har en fråga till er läsare: Vad är sex för er?


Här kommer några frågor o svar om mig.

Giver or a taker?

- Jag är både och, gillar att ge o ta emot. Förr så gav jag mest eftersom jag kunde inte slappna av men de har jag lärt mig nu med åren.

När va det du hade samlag för första gången med en kille/tjej?

- Första gången överhuvudtaget va med en tjej, då va jag 15 skulle fylla 16, men första gången med en kille va när jag va runt 17.

Hur va första upplevelsen?

- Min första sexupplevelse med en tjej va som att va "in heaven" o första gången med en kille va som att va "in hell" typ.

Vad det känslor inblandat eller va det på fyllan?

- Det va känslor inblandat med tjejen eftersom det va min allra första flickvän men med killen va en killkompis då som jag inte har nån kontakt mer.

Udda sexupplevelser?

- Ja, man har varit med om en del udda saker.

Isf vad?

- Berättar inte i detalj men det va inte något jag rekommenderar o det gav inte mig nån njutning alls. Om DU vill veta exakt vad som hände så maila mig isf.

Åsikter om dessa 3 typer av människor: Player/One-night-stand/Romantiker?

* Player: - Jag hatar players! Jag tycker inte om att bli playad, man blir så förbannad, man leker inte med andras känslor.
* One-night-stand: - One-night-stands kan va skönt o ha ibland men de är inte det jag är ute efter.
* Romantiker: - Jag älskar romantiker, om du är romantisk av dig så faller jag pladask.

- Jag anser mig själv som en romantiker.

Dominant/Undergiven?

- Jag är ganska flexibel men är mer dominant av mig.

Aktiv/Passiv?

- Jag är aktiv av mig, ingen vill ju ligga med nån som ligger som en "död fisk"! Haha

Har du provat några sexleksaker?

- Ja, jag har provat sexleksaker. Jag äger en del sexleksaker säger inte vad jag har. Men har testat dildo, vibrator o jag köpte en strap-on till mig o ett ex till mig men vi hann aldrig använda den o hon fick den i present. Men skulle vilja testa nån gång, it's never to late. ;P



Ja, detta va allt för mig denna veckan. Men vi hörs nästa vecka!
Mer kärlek åt folket! <3
Puss på er alla läsare! :*

Åh juste, höll på att glömma: Våga fråga!

Min mail: [email protected] eller [email protected]

Kommentarer
Postat av: Moa

Denna sidan är så bra, och med ditt mod eller vad man ska säga att berätta om ditt liv som gay och nu om ditt sexliv kan sporra fler till att våga öppna sig..ärlighet och öppenhet är viktigt tycker jag..ok vissa detaljer får man faktiskt behålla för "icke allmän beskådning" x) keep up the good work :)

2012-05-29 @ 00:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0