Elin om sex



Sex.

Giver or a taker?
Jag skulle anse att jag är både och. Aktiv, vem vill bara ge och inte ta eller tvärtom?

När var det första gången som du hade samlag med tjej/kille?
Jag var 15 och det var med en kille då. Jag var 17 med en tjej för första gången.

Hur var första upplevelsen? Var det känslor inblandade eller var det på fyllan?
Jag har aldrig haft sex med någon på fyllan och det har alltid varit känslor inblandade. Första gången med en kille är väl som de flesta första gångerna, nervöst och inte det bästa. Med en tjej är det annorlunda, lugnare och det handlar mer om att lista ut vad den andra tycker om.

Udda sexupplevelser? I så fall vad?
Vad är udda egentligen? Men nej, inte något dramatiskt precis. Kanske höjt ögonbrynen när jag och min flickvän x-antal gånger har fått förfrågningar om trekanter, fyrkanter osv tillsammans med min flickvän men vi har glatt tackat nej, haha.

Åsikter om players - one-night-stands - romantiker?
Jag kan inte säga att jag tycker om players, alls. Jag menar visst, de tycker det är roligt att leka med folks känslor, locka och spela svårflörtade. Ja, fram tills den dagen då de själva blir utsatta för det. Nej, inget kul. Vad vill man då liksom? Vill man bara ha sex är väl one-night-stands ett alternativ?

One-night-stands hade jag säkert provat om jag hade varit singel, inga känslor inblandade, bara sex. Men jag är egentligen inte den personen med tanke på att jag faktiskt hellre föredrar sex med någon jag älskar. Man vill ge och ta på ett helt annat sätt då.

Romantiker, det är jag själv och likaså min fina tjej så därför säger jag bara tummen upp till alla som är det!

Dominant/Undergiven?
Beror väl på. Inte särskilt dramatiskt alls, haha. Både och. Ger - Dominant. Tar - Undergiven.

Aktiv/Passiv?
Både och, beroende på såklart!

Provat någon sexleksak?
Ja

Puss! / Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0