Izzy om sex! ;)

(Nej jag är inte med i bilden, hittat den på tumblr)

Giver or a taker?

Jag är helt klart en giver men jag gillar att få också, haha det ska ju vara rättvist! ;).
Så jag har verkligen inget emot att ge då jag älskar att göra det men blir ju mer
lajbans om båda två är med, annars blir det så att man lätt blir uttråkad i längden.
Det gäller både för kvinnor och män (ifs har jag sex med män sjukt sjukt sällan) :P.

När var första gången du hade samlag med en tjej/kille?

Jag förlorade först oskulden med en tjej och ett tag efter så förlorade jag oskulden med en kille.
Mer än så behöver man inte gå in.

Hur var första upplevelsen? Var det känslor inblandade eller var det på fyllan?

Med en tjej: Första upplevelsen med en tjej var riktigt trevligt men vi var inte tillsammans eller kära i varandra
utan vi ville helt enkelt testa och exprementiera lite. Visst var det kompis känslor inblandade men inte mer än så.
Vi var spiknyktra och jag gillade det.

Med en kille: Första gången med en kille var inte direkt speciellt eller så, visst vi var kära i varandra men ja
det var ju första gången för mig, så jag var riktigt nervös men han hade legat med en innan mig. Det var ju roligt
men det gick inte alls att jämföra denna upplevelsen med honom som med tjejen jag hade det med första gången.
Dock blev det ju bättre med tiden men så brukar det oftast vara. Vi var inte fulla, nepps vi var också nyktra! :).



Udda sexupplevelser? I så fall vad?


Haha ja vad räknas som udda egentligen? Men ja jag har haft trekanter (vilket för mig inte är udda) sedan har man väl gjort
en och andra roliga saker. Så det är ju upp till var och en vad man drar gränsen på udda sexupplevelser. Därför tillägger jag inte
mer om just detta.


Åsikter om players - one-night-stands - romantiker?


Players: Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om players, för i grund och botten är det ju upp till var och en hur dom vill vara.
Men jag tycker ju inte att det är snällt att vara en player, då man leker med andras känslor och det kan bli så fel, jobbigt and what not.
Men det är upp till den personen men jag själv skulle inte playa med folks känslor! Jag är rätt öppen av mig och låter alla leva på sitt vis
så länge dom inte skadar någon annan och viserligen skadar players andra för det kan finnas känslor inblandade men sen finns det
de players som bara playar andra players och det kanske kan vara okej för just dem om båda är med på det?. Märker att jag är rätt kluven gällande detta.

One-night-stands: Är man singel och inte vill ha något seriöst är ju detta ett riktigt bra val så länge man skyddar sig och gör klart för sig att det bara
är ett one-night-stand. Visst har man haft ett och annat one-nigh-stand och det har ju inte suttit fel men jag föredrar att vara i ett förhållande och ha
sex med den man är kär i. Men man är ju inte kär hela tiden och vi alla behöver ju lite närhet då och då! ^^

Romantiker:
Jag älskar romantiker och det finns typ inget bättre, dock ska det inte gå till överdrift och nästan bli lite för sliskit och äckligt haha.
Men jag själv är en hopplös romantiker men det märks inte alla gånger för jag bruka dölja den sidan då jag är rätt vild av mig med. Men dom som
känner mig vet att jag är en hopplös romantiker som vill hitta den rätta men på vägen dit så kan man ju faktiskt också ha roligt! Eller hur?! ;).

Dominant/Undergiven?

Det bryr sig på i vilket sammanhang men jag är nog allt både ock, dock mer åt det dominanta hållet.
Men det är inte så att jag inte går att rubba, det bryr sig ju på vad båda gillar och hur båda vill ha det.
Båda ska ju trivas och jag kliver mer än gärna ner om det är vad personen jag ska ha sex med vill
och vill den att jag ska vara den dominanta så är det helt okej med mig med!

Aktiv/Passiv?

Jag är helt klart aktiv, passiv är inget för mig och vill heller inte vara med någon som är passiv.
Känns bara så fel och som man har sex med ett lik och då kan det vara. Då kan jag hellre vara utan sex om det nu ska
vara så att en av oss bara ligger som döden. Så jag är defenetift aktiv! :)

Provat någon sexleksak?

Om jag har, det är klart. Jag älskar sexleksaker, man kan leka själv och ha det underbart och sedan med en annan.
Inget mig emot men man måste heller inte ha sexleksaker för att få underbar njutning det finns så mycket som speglar in.


Jag gör tyvärr ingen video denna gången heller då jag är sjuk och orka inte sitta och snacka framför cammen haha. Men förhoppningsvist nästa vecka men får se vad jag hinner med då jag åker till sweden rock festival på måndag! ;).

Avslutar med en bild på mig och ta nu hand om varandra alla där ute! Xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0