NANNI


Weeeii äntligen är detta igång, kommer bli spännande och jag är sjukt taggad! Som alltid hehe...

Näää men aa, Nanni heter jag, eller nä egentligen inte men det är mitt smeknamn så vi säger att jag heter de. Smeknamn...vilket jävla ord! Det låter ju fett snuskigt...aja back to the subject.

Jag är 18 år, född 93 så jag blir 19 i höst. Jag är uppvuxen i en liten håla såkallad Akalla som är en förort till Stockholm, men flyttade därifrån när jag var 12 och bor nu i ett jättemysigt område i Täby med min familj.

Jag har nyligen (eller för ungefär ett halvår sedan) flyttat hem till familjen igen efter att ha bott tillsammans med mitt ex ett bra tag. Och under detta halvår har det hänt jääävligt mycket, men det kommer vi till snart!

Jag pluggar just nu på ett idrottsgymnasium och har ett låååångt år framför mig då jag gick om 9an och får se alla mina gammla klasskamrater ta studenten nu, booo!

Jag är galen i att träna och mina vänner brukar kalla mig träningsnarkoman. Tyvärr så fyllde jag ju 18 och hittade en ny bästa vän: krogen! Haha. Så träningen har gått lite åt helvete på senaste tiden men jag skärper mig väl snart. Kanske bäst att jag leker av mig lite innan jag pluggar vidare till Personlig tränare och instruktör för då jävlar blir det inge partande!

Jag kan säga att jag är vääärldens jävla partypingla och jag har aldrig träffat någon mer taggad person än mig själv när det kommer till att festa, och detta kan ALLA jag känner intyga! Jag tar alla chanser jag får som handlar om krogen eller festa och det går inte en vecka utan att jag vart ute minst två gånger. Jag skulle komma nån vart med detta men nu kan jag inte minnas vad det var jag skulle säga....haha!

På tal om de, mitt minne...asså det är stört vad kort minne jag har! Ber man mig komma ihåg nått så får man påminna mig ungefär var femte minut och ändå är chansen att jag kommer ihåg det VÄLDIGT liten!

Hmm nått annat kul jag kan berätta...JO, hur får man mig på fall, det ska jag förklara för er!
Kan du koka kaffe (VIKTIGAST AV ALLT!), festa like there is no tomorrow (och vara lika taggad dagen efter), kan du förstå dig på mig utan att jag ska behöva förklara hur jag mår eller vad som har hänt, gillar du vitt vin, är du spontan som utav helvete, kan du försöka att låta bli att skratta när jag får panik för att jag inte hittar några matchande underkläder eller när jag tar taxi till stan (30 min typ) för att köpa en take away latte...then i'm yours..typ!

Såååå back to the subject igen, homosexualitet...

Jag är då en fullblodsflata som mina vänner säger. Jag älskar kvinnor, jag älskar allt med kvinnor! Kvinnan är guds gåva!

Jag är väääldigt ny i gayvärlden då jag gjorde slut med mitt ex, som är en kille, i slutet av november och berättade samma dag för en av mina närmsta vänner att ja va bi. Hon tog de bra så jag fortsatte berätta för mina nära vänner och för varje person jag berättade det för var det som att en sten släppte från mina axlar. Sen kom jag till den fasen då jag inte ville hålla det hemligt längre...alltså måste man berätta för familjen innan man gör de offentligt. Som tur är så är min moster gay så i min familj är det verkligen inget konstigt så min mamma reagerade inte så mycket utan tyckte det bara var kul. Hon berättade för resten av familjen (förutom min bror som jag redan hade berättat för) och jag fick bara bra respons.

Det tog mig kanske 3 månader, från att jag började träffa tjejer, för mig att inse att jag verkligen har missat något i mitt liv. Allt föll på plats och jag blev mer och mer bekväm i mig själv. Jag fortsatte träffa några killar men det var bara obehagligt och jobbigt och jag kände mig jätte obekväm, så jag lämnade killarna och nu skulle jag inte kunna gå tillbaka till killar. Tjejer är överlägsna och har tagit mig med storm! Love it!

Jag berättade för min bror att jag inte alls var bi, utan att jag var "fullblodsflata" som vi skämtar om. Då kollade han bara på mig med en blick som sa "Nanni...säg något jag inte redan vet" haha. Såå då var man redan gay i allas ögon och det gör mig inte ett skit!

Som jag brukar säga, det är inte mitt fel att jag är homosexuell, det är inget jag har valt själv, jag hade bara ren jävla tur!

Kika in på min blogg vettja! Jag kan utlova massa goa skratt! www.supernanni.se

PEACE


Kommentarer
Postat av: mysan

verkar vara en kanon tjej !! :D skit fin personlighet!

2012-05-20 @ 16:34:26
URL: http://myedenvad.blogg.se/
Postat av: Nanni

Åh man tackar!

2012-05-20 @ 16:38:10
URL: http://supernanni.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0