Pride - Benji

Tjenis micropenis!
Jag ar tyvarr liite sen med mitt inlagg, ar i Frankrike sa har haft fullt upp med att steka och dricka vin!
Har en fransk dator med sa kommer se lite lustigt ut nar jag skriver, ni far sta ut, haha!

Veckans tema ar alltsa Pride.
Well.
Jag vet faktiskt inte sarskillt mycket om Pridefestivaler.
Forstar ju sjalvklart att det ar en festival full av gaymanniskor haha, men langre en sa racker inte min kunskap.

Har da givetvis aldrig varit pa nagon, men verkar absolut som en kul grej och skulle garna aka pa en!
Jag tycker det ar en superbra grej, att visa liksom VI AR HAR and we ain't going nowhere bitchez!
Dels for alla som ar gay och desutom for alla som suportar oss!
Och sjalvklart ar det ju ett perfekt stalle att traffa andra likasinnade!

Skulle absolut vilja delta i en pridefestival, typ Stockholms!
Skullle vara sjukt nice faktiskt, kanske nasta ar till och ,ed!
Well har som sagt inte sa mycket att tillagga om detta amne, men fan HEJA PRIDE!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0