Sex - Benji


Sahar ser jag ut nar jag har sex!
Hahaha, fulaste bilden nagonsin.

Anyway, veckans tema - SEX.
Oh, sex.
Seriost, vem alskar inte sex?

Giver or a taker?
Tror jag ar mer giver. Fasr ger inte utan att fa, hehe.

När var det första gången som du hade samlag med tjej/kille?
Med en kille vart jag 16 och med en tjej 18.

Hur var första upplevelsen? Var det känslor inblandade eller var det på fyllan?
Well forsta gangen med en kille vart i ett talt pa hultsfredsfestivalen, fulla som svin bada tva.
Slutade med att jag skrattade och gick darifran, hahaha.

Forsta med en tjej var med mitt ex, sa sjalvklart var det kanslor. Minns arligt talat inte sa mycket fran forsta gangen, dock vart vi som kaniner efterat, hahah nuppade hela tiden.

Udda sexupplevelser? I så fall vad?
Haha, njae udda skulle jag val inte saga. Lite udda platser kanske.

Åsikter om players - one-night-stands - romantiker?

Players - Man leker inte med andras kanslor, punkt slut.

One-night-stands - Har absolut inget imot det, det ar dock inte riktigt min grej. Men det har ju sjalvklart hant och kan absolut inte klaga, haha! Perfekt om man inte vill ha ett forhallande utan bara lite sex.

Romantiker - Alskar romantik! Jag vill tro att jag sjalv ar romantisk, but who ever knows.

Dominant/Undergiven?
Jag ar nog mest dominant. Fast gillar egentligen battre om den andra ar dominant, haha.

Aktiv/Passiv?
Men alltsa passiv? Hor det ens hemma i sangen?

Provat någon sexleksak?
Faktiskt inte, men den dagen kommer val!

Ha mer sex barn!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0