Benji


Hejsan allihopa!
Benedicte heter jag, kallas Benne eller Benji, 20 år i september och kommer från en liten håla utanför Jönköping.
Ska alltså gästblogga här på torsdagar.

Vem fan är jag?
Bra fråga.
Jag är en modeintresserad brud som älskar att ha kul(vem fan gör inte de?).Älskar att umgås och träffa nytt folk, är oftast väldigt glad och social. Om jag inte är trött. Är en hemsk människa om jag är trött.
Är jävligt galen och knasig.
Har aldrig varit rädd för att säga vad jag tycker eller vara mig själv. Om något jag gör inte passar folk och det gör mig konstig, fine by me!

Jag tycker om att träna och göra grejer, fast jag är också jävligt lat och gillar att ligga i sängen och glo på tv.
Just nu tränar jag bara på gym, när jag var yngre höll jag på med ridning, fotboll och dans, sedan räckte inte tiden till.
Älskar musik. Allt från Bring me the horizon till Crystal Castle. Just nu går Maskinens nya på hösta volym.
Älskar även tatueringar och allt sånt. Har för tillfäller fem tatueringar och fyra piercingar, efter sommaren planerar jag att börja på min sleeve. Jag tycker om att byta frisyr och hårfärg, tröttnar sjukt fort.
Jag har en liten amerikansk cockerspaniel som heter Dixie som jag seriöst älskar mer en allt annat i världen.

Pluggade mode/design på gymnasiet och just nu jobbar jag på Dressmann i Jönköping.
Har sökt till Inköpare i Borås till hösten, så håller tummarna!

Jag är halvfransk, därav mitt namn. Min käre far är numera även bosatt i Frankrike igen, ska faktiskt ner till honom på tisdag. Jag har dock alltid bott i Sverige och anser mig vara "svensk". Jag bor med min mor, har även en syster som nu är utflyttad.

Så, to the big topic, vilken läggning har hon?
Well, jag är stadigt bisexuell. Kan inte säga att jag gillar ena könet mer än det andra och spelar absolut ingen som helst roll för mig. Blir jag kär så blir jag kär.
Något som tyvärr inte händer så ofta, haha.

Hur kom jag ut?
Jag visste faktiskt inte ens själv att jag gillade tjejer förens jag vart nästan 18.
Visst, har väl alltid tyckt att tjejer är sexiga, men trodde aldrig att jag skulle kunna få känslor för en brud.
Men, pang, boom, blixt och dunder så kom mitt ex från ingenstans och jag blev störtkär.
Kändes väl lite lustigt först typ "vafan jag gillar ju inte tjejer varför vill jag ha henne?"
men eftersom jag alltid varit väldigt öppen mot alla slags läggningar när det gäller andra så tänkte jag bara fuck it, om jag inte dömmer andra, varför dömma mig själv?

Folk i min närhet brydde sig inte alls särskilt märkvärdigt, lite chockade vart dom kanske, men det var inget mer med det.
Sa bara rakt ut typ: Jag träffar någon som råkar va en tjej. Ingen i min familj har något som helst imot det heller. Så det har inte varit något problem för mig det här med att "komma ut".
Det var liksom bara jag.
Just nu är jag singel efter ett snart två års destruktivt on-and-off förhållande med min första kärlek.
Men det är en annan historia.

Well, det var lite om mig, vet inte riktigt vad jag ska säga, haha, ni får helt enkelt fråga om ni vill veta något!
Och självklart kika in här!
Vill ni läsa mer om just mig bloggar jag på http://benjiforever.blogg.se .
Vi hörs, stay tuned bitchez!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0