Phineline, tema mobbing.


Kommentarer
Postat av: Tanya

Orkade bara titta på halva. Dina videoinlägg är allt annat än trevliga att titta på.
Ta det som konstruktiv kritik. Oljud i bakgrunden, du skriver under tiden för mycket tystnad. Jag vet att du kanske inte vill tala ur ett manus, men skriv stödord istället då.
Jag har pluggat media i gymnasiet, hade jag gjort sådana här videoinlägg så hade jag fått IQ utan att läraren skulle tveka.

2012-11-23 @ 12:49:08
Postat av: ItsKiWiBitch

Hej Josephine ;)

I get your point, men jag måste tyvärr hålla med Tanya ovan. Jag tittade dock på hela. Men jag ville bara stänga av, och det handlade inte om att du hade fel i det du sa, men att det var svårt att hänga med. Fick lite ont i huvudet.

Vad hände där i slutet, haha. Du fick mig att skratta av ditt lilla ryck iaf haha. ^_^

Du hade bra saker att säga i alla fall.

2012-11-23 @ 18:03:56
URL: http://blogatkiwi.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0