Kiwi Bloggar Halloweentajma

Tjoho! KiWiBitch här igen.
Veckans tema

Halloween: 


Firar du Halloween? Jag brukade fira Halloween alltid, utklädnader också vidare. Men under de senaste åren har jag väl inte lagt ner så mycket energi på det, någon gång kanske. I år läggs det ner både pengar och energi på Halloween!
Vilka/Vilket ställe bruka du dra till i sådana fall? Förr brukade jag dra till en rad olika ställen, alla var ju inte utklädnadstvång. Men främst har jag ju varit på Wonk i Malmö.
Är du mycket för att klä ut dig själv och ditt hem under Halloween? Förr klädde jag ut mig, jag la väl inte ner så mycket pengar på det, jag improvicerade mest! I år ... vad blir det i år? Det ni får ni bilder på sen! Mitt hem? Nej! Aldrig gjort, men man vet ju aldrig vad framtiden har att ge ^^
 
Halloween 2006

Vad är ditt bästa Halloween minne? 2005 & 2006, jag klädde ut mig till Peter Pan, förfest sen utgång på wonk. underbart kul, och vi blev liksom alla lagom fulla. Hihi
Och vad är ditt sämsta minne? 2010, jag hade planerat att måla mig i guld. Jag blev dunderförkyld och satt hemma i 2 veckor. När jag blev frisk igen så var Halloween firandet över.
 
Det var veckans gästbloggande! Hoppas ni får det riktigt trevligt under ert Halloweenfirande som ja börjar nu och pågår i 1-2 veckor? ^^.
ps. Ni har väl inte missat "Roliga Timmen"?, ta dig tid, det är 49 minuter långt. Vi lovar dig en rolig upplevelse ^^.ds
 
Saknar du mig redan? Då får du besöka min blogg under veckan: Blog@KiWi genom att klicka på bilden nedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0