KiWiBitch! Skräckis Fräckis!

Tja! Då var det dags igen! Jag får ju inte missa att blogga, kom på nu på kvällen att det är Onsdag ju, haha!

Då var veckans tema Skräck
Lets get started!
 

Vilken är den bästa skräck filmen du sett?; Svår fråga, jag älskar skräckfilmer! Saw 1-3 är väldigt bra filmer! Sen har vi ju Final Destinationfilmerna, otäcka som satan! Jag har ju förkärlek till Scream filmerna (Favoriterna i ordning 1-4-2-3), de är moderna klassiker <3. Vad finns där att inte älska?
Jag vet vad du gjorde förra sommaren 1 & 2 , trean suger röv!..... Vad har vi mer? haha frågan löd skräckfilm, inte skräckfilmer. Nu får jag ge mig haha!
 


Vilken skräck film är den läskigaste du sett och varför är den det?; Ännu svårare ju! Jag kommer ihåg när jag var liten, haha Scream & Jag vet vad du gjorde förra sommaren skrämde skiten ur mig! Idag.... Final Destination tror jag. Eller nä!? Haha gud va svår fråga! Det är så många som är riktigt skrämmande! Texas Chainsaw Massacre är väl ändå de mest skrämande! Det har ju liksom hänt på riktigt!
 

Har du varit med om något läskigt som gjort dig riktigt rädd? (Ända in i benmärgen) vad i sådana fall?; Oja, när Cim stod på andra sidan dörren till källaren, jag trodde det var en mördare, eftersom jag och Cim skämtade om galningar i källaren tidigare. Allvarligt då asså, fy fan va rädd jag blev.
Men det är väl inte det som skrämt mig mest kanske.
Jag hörde någon i min lägenhet en gång, såg en skugga, jag blev skit rädd. Vågade inte fråga ifall någon var där. När jag vågar mig upp så ser jag att ytterdörren står öppen. Det kanske var någon som gick in i fel lägenhet!? Vad vet jag. Men otäckt var det!
Jag vågade inte släppa ett ljud ifrån mig på 10 min, där låg jag med min bok liksom

Tror du på andar?; Ja helt klart
Varför?; För att jag stött på andar, och sett verklighetsbaserade filmer om andar, demoner osv. 

Har du stött på andar eller något annat onaturligt fenomen?; Yepp, jag är helt övertygad att min Morfar besökt mig i min sömn några gånger. En gång var det för att säga till mig att om jag inte slutade supa på det sätt jag gjorde så kommer jag sluta där han finns snart. Vid ett annat tillfälle satte han igång Tv:n och bytte kanal, detta vet jag att det är morfar då han jämt zappade kanaler! "Har du roligt Morfar?" frågade jag, då slutade tvn zappa. Och vid ett annat tillfälle skulle jag och några vänner göra anden i glaset, vi fick svar på några frågor, någon släppte ringen som man absolut INTE ska göra, efter det skedde massvis av otäckheter osv i lägenheten :(.

Vad är alla helgonas dag för dig? Det är dagen då jag gärna har lite XTRA mycket ljus tända, det är en mysig "helg". Det är en helg då vi hedrar de döda, pga detta är också världens "All Hallows Eve" firande utvecklat med "skräck feeling". Men för mig är det mer en mys helg, då jag också skänker några extra tankar till himlen.
 
Firar du det?; Mjo gör jag, kommer dett till Alla Helgons firandet (tända ljus, be, skänka tankar till himlen, så jo det gör jag varje år).Det andra Alla helgonas dag firandet är från och till. 
 
Då var det mitt skräckinlägg. Saknar du mig? Då kan du kika in på min blogg genom att klicka på min mig nedan (Svarta ängeln "Angel of sin")
 
Pooosshaaajj
ItsKiWiBitch!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0