Otrohet med KiWiBitch

Hallå kära HBQTopia läsare ^^

Här är jag igen, Nick-Kevin aka ItsKiWiBitch!

 

Veckans tema är Otrohet, väldigt intressant tema vi får se vad jag kommer fram till ^^

 

Vad anser du om otrohet? Otrohet är något som är fullkomligt oacceptabelt för mig, jag förstår inte varför det är så många som är otrogna egentligen siffror talar att 82 procent av skilsmässofall världen över är pga. otrohet, det är fullkomligt icke förståeligt, av denna anledning kommer jag kanske aldrig gifta mig, det måste kännas mer än rätt, men kan du verkligen någonsin lära känna en människa så pass tillräckligt så du VET att denna person aldrig kommer vara dig otrogen.

Vad är det för dig? Otrohet är när min partner går bakom min rygg och har en affär med någon annan, men otrohet är också (precis som phineline syftade på) när en vän ”sticker kniven i ryggen på dig”. Exempelvis: En person som påstår sig vara min vän går till folk och snackar saker som jag har berättat i förtroende till honom/henne. Men självklart då på en annan nivå än otrohet i ”förhållande”. Där av kallas detta för falskhet, men otrohet är ju en form av falskhet. Nä nu är jag ju bara förvirrande för mig själv till och med, hoppas ni hänger med mig i vad jag menar haha, låt oss gå över till nästa fråga.

 

 Var går gränsen till Otrohet? Det finns ju ett ordspråk som lyder "titta men inte röra" som har vandrat i generationer. Jag vet folk som anser att ”om du bara tittar på någon person som var något attraherande så är det otrohet”, men nej det anser inte jag. Samma sak som jag anser att kolla på porr är inte heller otrohet. Porr är något man också kollar på i fallet att lära sig något nytt i sexlivet, eller av ren spänning skull etc. Visst är det många som också kollar på det för att fantisera eller av rent perverst fall, och de som gör det för att fantisera sig med personen på video kan jag sätta otrohetvarning i pannan på, men otrohet är det inte, bara på gränsen till. Otrohet är det om Du hånglar med någon annan än din partner. Otrohet är det om du har sexuellt umgänge med någon annan än din partner. Otrohet är det om du har telefonsex/cybersex med någon annan än din partner. Otrohet är det mer eller mindre om du gör något fysiskt med någon annan än din partner. (Okej, nu snackar jag ju inte ryggmassage osv, jisses… liksom haha.)

 

Det är min syn på Otrohet ^^
Kram to ya all! <3

 

Vill du besöka mig i annat fall än här på HBQTopia så klicka på bilden nedan. Denna bild får du gärna också använda ifall du vill länka till mig – See ya next week – eller på min blogg hihi


Kommentarer
Postat av: emelie

så du tycker inte att man är otrogen om man skriver att man skriver till en annan att man älskar den, man tar på den och så men man pussar inte och man har inget sexuellt? tacksam för svar

Svar: Läser du inlägget igen så hittar du svaret!Men alltså, skriver man till någon att man älskar den personen så känner man (enligt mig) denna personen väldigt väl, och då har du givetvis gått över gränsen. Det vill säga "Otrohetsvarning i pannan, snart smäller det på riktigt". Kan man skriva till en person att man älskar någon annan och man ändå knappt känner personen är man inte normal, skriver man att man älskar någon annan och har en partner så är det självklart otrohetsvarning, du går bakom ryggen på din partner så på ett sett är det ju otrohet. Men det är fortfarande bara på nivån att man är falsk och oärlig, och har man börjat visa den sidan så har man många andra fula sidor att visa.....Hoppas du fick svar på din fråga!
HBQTopia

2012-10-17 @ 17:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0