Otrohet /phineline

Att hugga någon i hjärtat, att putta ner en individ från en brant backe. Att bryta tilliten totalt.

Otrohet för mig finns inte bara i relationer till en partner.
Otrohet betyder att inte vara trogen mot en person, låt oss säga att en av ens bästa vänner har brytit sitt löfte om att vara tyst om en sak. Och har gått runt och berättat det för antal, då har man varit "otrogen"
Otrohet för mig är när man har bevisat en person att man inte skulle lita på personen ifråga, när man har utnyttjat hela deras tilltro.
När man har misshandlat relationen och svikit den något enormt.
Detta inlägget blir kort och det ber jag om ursäkt för, av personliga skäl så kan jag inte ge mitt bästa idag.
Jag får se till att ge till hundra procent nästa tisdag.

Kommentarer
Postat av: izzy

Det är ingen fara att du inte går helt hundra ut! Så länge du skrev så är vi tacksamma!

Kram!

2012-10-16 @ 22:28:43
URL: http://izzemiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0