Izzy om Helloween

- Firar du Helloween? Ja jag firar Helloween på ett eller annat sätt och det har jag gjort ända sedan jag var liten, liten flicka.
 
- Vilka/Vilket ställe brukar du dra till i sådana fall? Jag har varit på lite olika event under Helloween både hemma fester och ute på krogarnamen ska kag välja ett av alla uteställena så är ju Wonk en favorit som jag brukar gå till under Helloween.
 
-Är du mycket för att klä ut dig själv och ditt hem under Helloween? Ja det är jag, jag älskar verkligen att klä ut mig. Visst det är inte alltid att jag betalar as mcyket för att klä ut mig eller presterar så mycket på min utklädnad men teaterapa som jag är så älskar jag att klä ut mig och allt sådant roligt som hört till. När man bodde hemma så inredde man ju allting, typ vart ända vrå av yta som fanns haha. Men nu så gör jag inte de direkt, kanske bara om jag ska ha helloween fest hemma hos mig eller något sådant. Men jag hade velat fira Helloween som man gör i USA exakt så men det har man ej gjort sen man var liten. Plus nu när man bor själv är det inte sådär as roligt att göra allt sådant själv hahah.

Vad är ditt bästa Helloween minne? Ja det är en svår fråga att svara på men jag måste säga alla jag minns har varit mina bästa. Låter as lamet och som ett tråkigt svar kanske ni tycker men det är verkligen så! Jag bara älskar Helloween, tända ljus, klä ut sig, tänka på de döda, ja listan är lång. Det ända jag älskar med hösten är Helloween!
Sen lite färgerna med men inte när alla löven ramlat av från träden.. :(

Vad är ditt sämsta minne? Mitt sämsta minne är väl då när man satt hemma ensam med en vän på Helloween i ett as stort hus mitt i ingenstans och körde anden i glaset och det fanns ingen god ande som ville prata med oss. Det var riktigt tråkigt tyckte vi! Så det måste vara det sämsta men bara just den episoden
av dagen/natten.
 
 
XoXo! Happy Helloween! ;) // Izzy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0