Kär känsla har olika namn. /phineline

Kärlek kräklek kär/lek,
Kär känsla har många namn.
Just i detta nu så sitter jag och sjunger på elephant love medley med min fina flickvän.
Nästan lite pinsamt att man kan hela den låten utantill, eller nej.

Bloggtemat för veckan är;
Kärlek.

Ja, kärlek.
Vad är kärlek för mig?

Kärlek är en kram, kärlek är en kyss.
Kärlek är närhet från de man älskar.
Kärlek är de man älskar
De som älskar dig

Kärlek för mig är en så sjukt stor grej,
Kärleken man har till sitt husdjur, till sin familj, till sin partner, till sina vänner, till sina intressen.
Kärleken man känner för sig själv.

En kär känsla,
som gör att man spyr fjärilar och flyger på små rosa moln.

Ja, jag kan nog inte sammanfatta det bättre. :)
Vad är kärlek för er?


ni kan fortfarande nå mig på;
http://phineline.spotlife.se/
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0