Kön? Phineline.

Med tanke på att vi låter könstillhörigheten bestämma personers rätt att älska.

Om alla hade fötts som hermafroditer.
Hur hade världen sett ut då?

Bättre eller sämre?
varför?

Det hade varit en utopi,
För vi hade inte fått någon typ av "könsförälskelse", och ordet homofobi hade inte existerat.
Kärleken hade blivit normen.

Det är dock en utopi.
Vi är satta på jorden för att fortplantera oss som de produkter av universum vi är,
sen om vi fortplanterar oss med motsatta kön eller inte, ska inte spela någon roll.
Man behöver bara en liten hjälp på traven för att kunna reproducera sig.
Men normer och hat skriker ut att måste man innehava olika typer av könstillhörigheter, för att få älska i ett partnerskap.

Blod, kött och ben,  vi är alla fortplanteringsprodukter som har rättigheten att älska.
Så låt oss,
älska.



Ni inser inte hur mycket jag har saknat att gästblogga här,
Jag skrev på HBQtopia's logg och frågade vad som hade hänt med bloggen.
Då kontaktade Izabelle mig och frågade mig om jag var intresserad att fortsätta gästblogga där igen, och det var jag ju självfallet.
Tisdagar är min nya dag,
men hade inget internet igår så fick bli ett inlägg idag istället.
Så här håller jag till på Tisdagar!


Saknar ni mig så finner ni mig ->här<-



Stay in touch.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0