10 Saker jag vill göra innan jag dör - Izzy

10 saker jag vill göra innan jag dör.
 
  1. Resa runt i världen ochupptäcka nya ställen, se byggnader och inta andras kulltur. Jag skulle vilja åka till det flesta ställena i världen men kan ger er några exempel; Frankrike, Transylvanien, London, USA, Ireland, Moskva, Grekland, Afrika .. osv listan är lång.


  2. Få en träff med alla mina idoler så som, Joan Jett, Steven Tyler, Gene Simmons, Kiss, Sebastian Bach.. aah finns så många jag skulle vilja träffa så listan skulle bli otroligt lång.
  3. Hjälpa djur i Afrika, jobba som volentärarbetare.
  4. Lära mig fler språk och kunna dem flytande. :)
  5. Hjälpa andra!
  6. Uttvecklas som människa


  7. Fira 20 år på sweden rock! :) haha. (I sommar blir det 10 år)
  8. Spela teater på Brodeway
  9. Gifta mig i Las Vegas, hur coolt skulle inte det vara! :D
  10. Bli klar med alla mina tattueringar.
 
Det var svårare än jag trodde detta inlägget skulle bli, så svårt att komma på saker man vill göra när man vill göra så mycket så det bara står still i huvudet! :P
 
Hoppas alla haft en bra helg!
 
Kramar // Izzy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0