10 Saker KiWi Vill Göra Innan Han Dör

Veckans tema är 10 Saker du vill göra innan du dör. Why waste any time? Lets go!
 
 
  1. Det första jag vill göra innan jag dör är åka på road trip i USA från NEW YORK till L.A, även om USA inte tilltalar mig överdrivet mycket så är naturen fortfarande vacker och det finns mycket att se. I L.A vill jag bland annat se sevärdigheter som huset från Charmed, setet från Desperate Housewives, setet från GLAMOUR, doppa fötterna i Stilla havet, ochgå på ELLEN's show, och mycket mer... ja just det krama alla bokstäver på Hollywoodskylten. Påvägen dit får jag väl se vad som görs, finns så mycket liksom Jag tror att jag redan ropat upp 10 saker i bara första, men det skiter jag i haha. För det ingår ju i min road trip.
  2. Simma med Delfiner. Det är verkligen den största drömmen av allt kan jag säga, finns ju inget jag egentligen hellre vill <3
  3. Få ett personligt möte med Britney Spears, om det så bara varar i 1-2 minuter så skulle en av mina största drömmar gå i uppfyllelse - jag missade henne 2004. Jag såg henne live i Köpenhamn, stod så nära så jag nästan doften av henne. Efteråt skulle jag och mina vänner egentligen gå på Pan Night Club. Men så blev det ju inte, eftersom vi hade varit uppe sen tidigt på morgonen och va trötta (Inte jag och Empa dock). Vi bestämde oss alla för att åka hem, bara någon vecka senare får jag reda på av en fd KK till mig att hans kompis hade varit på PAN Night Club, Britney hade ringt dit och bokat ett rum, rummet var avspärrat först, men Britney själv hade tagit bort avspärrningen och släppte in fans, satt och snackade med dem och dansade loss på dansgolvet. Snacka om att jag var sur och är än idag.
  4. Whats next?... Uppfylla min dröm som jag hade. HBQTopia blir en välkänd hjälpande hand orginisation, med kontor och allt det där <3
  5. Öppna en häst/hund/katt ranch här hemma i Sverige. Jag vet att djur har det svårt runt om i världen och behandlas illa, är vidrigt undernärda osv. Men Sverige är inte på topp heller. Allt förmånga hundar och katter avlivas av nästan ingen anledning, allt för mycket häst slakt. Jag mår illa av det och jag vill göra allt för att dessa djur ska få sin chans att leva. En hästägare som känner att de inte har något annat val än att skicka sin fullt friska häst till slakt ska kunna lämna över sin häst till ranchen, här ska finnas veterinärer och proffesionella djurskötare, samma gäller ju för kattägare, hundägare osv..Folk ska få chansen att komma och provrida, träffa hundar, och köpa djur på ranchen. Första perioden (1 år) ska vara på prov, dvs första året till endast foderkostnad. Allt detta sitter i huvudet, och måste ju vidarutvecklas, pengar behövs osv.
  6. Hålla föredrag på skolor om mobbning och kränkningar.
  7. Skaffa minst 2 barn <3. Jag har extremt stark längtan efter kärleken och barn. Man blir inte yngre direkt :/
  8. Bli en tryckt författare - är nog den största drömmen tillsammans med simma med delfiner.
  9. Besöka ruiner från gamla Rom, jag är extremt fascinerad av denna tid och jag skulle vilja känna deras andliga adrenalin springa egenom mig.
  10. Så den tionde saken jag vill göra innan jag dör; komma på ett elixyr som gör att jag lever förevigt <3 hahaha. Nä skojade bara (nästan), jag och kemi är ingen bra matchning. Hamna på Världens 100 sexigaste män lista!!! Den va väl bra den va? - med andra ord, börja träna till superkroppen igen!
MÅLET är att nå denna kropp igen, jag var inte så långt ifrån en gång i tiden! <3
 
Ciao - vi säger så sålänge? - Vi hörs my fellas.
Glöm inte besöka min blogg (dåligt uppdaterad atm, men det blir bättre så småning om ^^) klicka på bilden nedan. 
 
 
♥Behöver du en hjälpande hand?  Du får gärna kontakta mig på Facebook eller via mail♠:
[email protected]
Nick-Kevin Forssander

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0