Filmgalor!

Vill skriva först att jag sällan kollar på tv eller film! Så detta blir en utmaning! Men nu kör vi då! :)

  • Vilken är din favorit filmgala? Eftersom jag ÄLSKAR amerikanska filmer så är det nog Golden Globe Award galan som gäller.
'

  • Vilken gayfilm är en favorit för dig som uppmärksammats på filmgalor? Jag har ingen favorit "gayfilm". Jag har ju liksom sett alla dessa som "Kyss mig" & "L-word" efteraom man har hört så mkt gott om dom filmerna (serien). Men jag tyckte inte om L-word, tyckte mest det va knulla hit och knulla dit... Inte imponerande.

  • Tycker du det borde finnas en motsvarighet för Oscarsgalan till gayfilmer? Alltså, klart jag vill att de ska va likgilltligt för alla men jag tycker även att det är att ta i om man gör en egen gala för gayfilmer. 

  • Vilken är din favorit film som vunnit eller nominerats till en Oscar? Alltså en film som jag älskar är Sagan om ringen triologin! Jag och min bror vann ju billjetter för att åka och se en del ut av inspelningen och det var så jävla amazing att se allt IRL. Bästa filmerna som har gjorts tycker jag. Allt är så bra gjort! Rohirrim!!!

Imorgon ska jag och min älskade syster Jill till Malmö, Wonk och rocka loss! Kom dit om ni känner för det, kommer bli awesome! Like allways :)

Ha en fantastisk helg för det ska min skäl jag ha! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0