Izzy - Filmgalor

 - Filmgalor
 
  • Vilken är din favorit filmgala?
    Jag har inte direkt någon favorit filmgala då jag inte följer någon filmgala alls det är inte riktigt min grej trots att jag älskar film. Men måste jag välja en så är det golden globe.

  • Vilken gayfilm är en favorit för dig som uppmärksammats på filmgalor?
    Brokeback Mountain, Boys don't cry och Monster är de filmer jag kan komma på just nu!



  • Tycker du det borde finnas en motsvarighet för Oscarsgalan till gayfilmer?
    Nja jag är faktiskt rätt nöjd som det är men visst kanske det vore roligt men ja känns som att det inte behövs och att det räcker som det är nu.

  • Vilken är din favorit film som vunnit eller nominerats till en Oscar?
    Ja i filmer är det ju Boys don't cry och Monster älskar båda filmerna mycket och sen är dem verklighets baserande och det gör filmerna ännu bättre och påverkar en på djupet. Sen min favo skådis som nominerats är Chloe Sevigny som jag kan komma och tänka på just nu. Lite svårt att veta helt så på rak arm men hon är iaf en av dem och är även med i en av mina favorit filmer som nominerats inom gaygrenen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0