Zäta's 10 things-before-death-things

Vill inte dö så har inte tio saker jag vill göra innan jag dör som är megasvåra att leva upp till..

  • Men första saken jag måste göra är att få in alla mina planerade tatueringar. Först och främst den på bröstet. Det ska ju till lite stjärnor varav tre stora där det står mina två systrars namn i och dom ska vara på axlarna. Sen en stjärna i mitten där det ska stå ett "M" för "Mamma" & "Millan". Och för alla som inte vet vem Millan är så är det min hund som har gått igenom vått och torrt med mig.
Sen är planen att jag ska ha två småporträtt ut av Millan & Lillan på både vänster och höger vrist. Och för alla som inte vet vem Lillan är så är det min allra första hund som jag inte fick behålla pga massa saker som hände då.
Mina älskade systerar betyder massor massor massor <3
  • Andra saken är att jag vill åka till Brasilien och öppna ett hundhem för alla hundar som inte har det så lätt. Nu menar jag inte de hundar som strosar omkring på gatan och redan har det "bra" i den benämningen som att dom har ställen som ger dom mat osv.Jag tänker på dessa hundar som faktiskt är undernärda, utpräglade ut av samhället och inte kanske lever upp till den standarden som en hund måste ha för att i alla fall kunna leva ett sunt liv. Jag har inte i åtanke att ha massa hundar instängda utan att dom bara kan komma och gå som dom vill eftersom de lätt kan bli så fel om man stänger in en fri spirit så att säga. Så hundtämjare är inte planen utan mer som en hjälpande hand, just like this blog!Istället för...
  • Tredje saken är att göra alla dessa vågade sakerna som bungiejump, hoppa ifrån ett flygplan och alla andra saker som gör att det känns som att man liksom flyger, det vill jag göra!

  • Fjärde saken är att bli bartender.
 
  • Femte saken är att få en spelning där jag Dj:ar. Men det är ju så jävla många knappar som man ska hålla koll på så det nästan är sjukt...
 
  • Sjätte saken som jag ska ha efter Millans bortgång är att köpa mig en häst och nå upp till en högre klass än den jag kom upp till med min lilla C-ponny. För att skryta lite så kom jag upp i storhästklass eftersom jag hade en Fjordhäst så fick jag det och det var häftigt. Att se alla dessa big mamma hästarna och så kom jag sen inskrittandes på min lilla C-ponny. Det var en häftig känsla :D
 
  • Sjunde saken är väl att starta denna hobby verksamhet med min kära mor. För både hund & häst. Detta kräver då att jag köper en gård... Vilket kommer ta i alla fall 10 år innan jag har chans till de...
 
  • Åttonde saken är ju som alla andra kanske drömmer om, att hitta sin självsfrände och verkligen kunna leva ett helt liv med någon man verkligen tycker om mer än sin egen mamma då med andra ord.
 
  • Nionde saken, se Chris Brown live! Höll på och dö när jag fick reda på ut av Therese Hansson att HON var i DK och kollade på Chris Brown. For fuck sake liksom!
Sen vill jag även kolla på min IDOL JUSTIN BIEBER! Han är ju bara såå bra! <3
 
  • Tionde saken, jag vill krimeras, inte begravd! Haha (mest för att jag inte kom på något mer) :P
 
Jag vill också passa på och tacka två personer som faktiskt har stått på sig och fått en del ut av min spya när det kommer till alla dessa rättegångar jag varit på.
 
Så tack syster Jill, och tack Superwoman Ami! You are rocks! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0